آموزش طراحی از مو، مژه و ابرو

اگر در نحوه کشیدن مژه ها، ابرو و موها در چهره دچار مشکل هستین، این جلسه با روش انجام این کار به خوبی آشنا می شین. در حقیقت برای انجام درست این کار، در کنار تمرین، به آگاهی درباره نحوه انجام صحیحش هم نیازمندین. با دیدن محتوای آموزشی و ویدئوی جلسه، به ترتیب روش ترسیم ابرو، مژه ها و مو رو یاد می گیرین.

از چه خطوطی استفاده کنیم

برای طراحی موها نه از خطوط معمولی، بلکه از دو نوع خط دیگه استفاده می کنیم. نوع اول رو خطوط "یکسر تیز" و نوع دوم رو خطوط "دو سر تیز" می گیم. برای کشیدن مژه ها بیشتر از خطوط یکسر تیز، برای موهای ابرو از خطوط دو سر تیز، و برای کشیدن موهای سر معمولا از تلفیق هر دو خط استفاده می کنیم. به تصویر زیر نگاه کنین:

https://www.rangehonar.com/data/_uploaded/image/drawing-portrait/6-1.jpg

در این بخش و پیش از دیدن ویدئوی آموزشی، نکات اولیه ای رو در مورد نحوه کشیدن ابرو، مژه ها و مو ببینید. مطالعه اون ها می تونه مقدمه خوبی برای بهره مندی بهتر از فیلم آموزشی این جلسه باشه. با مراحل تصویری طراحی از ابرو شروع می کنیم. به تصاویر گام به گام زیر دقت کنی:

برای کشیدن مژه ها هم از خطوط یکسر تیز استفاده کنید. ریتم و جهت حرکت موها بسیار مهمه. دقت کنید که برای طبیعی شدن مژه ها نباید اون ها رو هم اندازه و با فواصل یکسان بکشید. به تصویر زیر نگاه کنید تا با روش درست و نادرست کشیدن اون ها آشنا شین. در نهایت با دیدن ویدئوی آموزشی این جلسه که در بخش بعد قرار داده شده، به انجام این کار کاملا تسلط پیدا خواهید کرد.

ویدئوی آموزشی

 

تمرین: یک چشم تمام رخ رو با ابرو و مژه ها حجم پردازی کنین. به عنوان دومین تمرین، تصویر زیر رو هم به عنوان طراحی از مو، بکشید و ارسال کنید.

 

 

توجه در حال حاضر ظرفیت کلاس های حضوری من پر بوده و نیاز به هماهنگی قبلی است.